Évi gesztenyés,mascarponés,tejszínhabos,nutellás tortája

Olyan, de olyan finom lett, hogy muszáj megmutatnom a mai alkotásom. Nem egy dobogós helyezett, vagyis szép lehetett volna, ha nem lenne ennyire finom. De miért??? Brutál sok krém van benne, ettől szinte szeletelhetetlen. Mesés lett a csokis bevonat, amitől viszont szeletelhetetlen. Mindez kit érdekel? Senkit, családban maradt.
A krém eszméletlen könnyű, lágy és habos....olvad az ember szájában.
A piskóta légies, puha, imádom.
Na de mi ez? Gesztenyés, mascarponés, tejszínhabos torta. Lenne, de így olyan kis snassz.... ezért van a tetején egy nutellás, mascarponés, tejszínhabos réteg. Pont így tökéletes. Nutellás krém maradt egy kevés, de ha szimatom nem csal, holnap az is el fog fogyni.
Recept: 😂😂😂😂😂😂 érzésre mindent 😁

Piskóta:

  • 6 tojást 6 ek cukor nagyon habosra kevertem, ehhez óvatosan adtam hozzá 4 ek doves farm önkelesztő lisztet és 2 ek holland kakaót.

Sütőpapírral bélelt formában, 180 fokon 40 percet sütöttem.
Krémek:

  • 500 g mascarpone, ebbe 4 ek porcukor, habosra keverve
  • 250 ml tejszín, 2 ek porcukor, kemény habbá verve.
  • Mascarpone + tejszín, elkeverve, elfelezve. Picit vettem ki a díszítéshez.
  • Egyik fele: 250 g gesztenye masszával jól elkeverve.
  • Másik fele: 2 púpos ek nutellával elkeverve.

A kihűlt piskótát 4 felé akartam vágni, de csak 3-ba sikerült, na ez legyen a legnagyobb hibája...
2 réteg gesztenyés, 1 réteg nutellás krémmel megkentem.
Csoki: 70%-os étcsoki 2/3-d részét gőz fölött felolvasztottam, majd gőzről levéve a maradék 1/3-d részét is belekevertem, rögtön rácsurgattam.
Hosszabb volt leírni, mint kivitelezni, az tuti😉


Megjegyzések